KSA Zonhoven op kamp met Astro Rent internet

· Tijdelijk internet,Jeugdvereniging
broken image

Afgelopen zomer gingen de meisjes van KSA Zonhoven op kamp in de Ardennen. Eenmaal op het kamp terrein aangekomen werd al snel duidelijk dat er geen WiFi beschikbaar was waar men gebruik van kon maken. Wel vervelend voor zo een grote groep kinderen en monitors die al hun verhalen op "The Socials" willen vertellen. Daarnaast was er ook een grote groep kookies — toffe mensen die al die monden van eten/drinken voorzien — die maar al te graag de "Ronde van Frankrijk" wilden volgen.

Dankzij Astro Rent konden ze 10 dagen lang gebruik maken van de satelliet internet oplossing. Omdat het allemaal wat last-minute was zijn we wat creatief te werk moeten gaan om de installatie op te zetten, maar dat bleek achteraf allemaal de moeite waard te zijn.

broken image

Ben je ook lid van een jeugdvereniging en wil jij ook graag internet op je weekend/kamp/activiteit/fuif/… neem zeker eens contact met ons op, we hebben een speciaal aanbod voor jullie!

Website: https://www.astrorent.eu
Whatsapp: +32456717825